top of page
03_banner-01.jpg
Uticare紓密丹改善灼痛-m.jpg
Uticare紓密丹舒緩痕癢灼痛

終極痛苦,莫過於「念珠菌」同「大腸桿菌」作怪。前者嗰種痕癢係女人都驚,而後者就加係空姐大敵,有起事上嚟每兩三分鐘就有急既感覺,但每次去都係得幾滴,每一滴都有火燒既灼痛感,嗚哇...諗番都痛呀 !

 

正所謂預防勝於治療,之前嗰排有姊妹介紹呢隻「Uticare 紓密丹」比我,無事時食兩粒可以消滅惡菌做日常補健,開始有症狀就就食四粒即時舒緩痕癢灼痛,因為佢係全天然成分,不含中西藥,所以幾時都食得!而家我返工都袋定幾粒喺喼,有咩唔對路都唔洗驚!

Uticare紓密丹減念珠菌復發
Uticare紓密丹改善灼痛
button-04B.gif

紓密丹旁身少不得

推薦過好多次給朋友

Uticare_阻止念珠菌.jpg

念珠菌引起的私密不適,私密突然分泌物增多,感到痕癢灼熱,整個人坐立不安。
想行出街輕鬆自在,紓密丹傍身是少不得,日常保健不能少,阻止念珠菌搞事作怪,快速緩解私密不適徵狀,自然去到邊度都能盡興,趕走私密悶悶濕濕不適。

尿道炎成日復發

好多crew都試過中招…

Uticare_空姐私密中招.jpg

試過連飛第五日,做完service終於可以去廁所,但係去極都好似去唔清,明明得好少尿,但過一陣又急!就黎去完仲會好似有野頂住,係灼痛個隻...

而家食左一個禮拜左右,無任何唔舒服,但分泌明顯少左。

服食一星期紓密丹

私密不適沒有了!

Uticare_私密不適尷尬.jpg

月經前後、外出旅遊等,可於期間日服1-2粒。每日服食1-2粒,作日常保健,減少偶發性出現。

吃了一星期「Uticare紓密丹」,覺得那些不適的感覺都沒有了,走每一步路都感到輕鬆自在!

解決念珠菌復發困擾

紓解疼痛和痕癢...

Uticare_解決念珠菌復發.jpg

工作關係又經常出trip,習慣憋尿,引致念珠菌反復出現,小便灼痛。感謝姐妹送我「Uticare 紓密丹」,服用了之後,解決了念珠菌反復出現,每次感覺念珠菌復發,就立刻服用,能夠紓解疼痛和痕癢,大家如果有私密問題可以試試「Uticare 紓密丹」。

出門在外,私密痕好尷尬
紓密丹趕絕念珠菌!

Uticare_念珠菌作怪.jpg

念珠菌不斷復發,極為辛苦難忍!特別係街道或者係公司,突然間痕真係好尷尬!又無野可以做!好辛苦!

食完「Uticare紓密丹」真係會舒緩左痕癢同痛楚,而且分泌物都有改善!唔好再比念珠菌作怪。

方便隨時急救

解決私密不適問題

Uticare_解決私密不適.jpg

水量又不足,易導致「私密」部位感到不適 - 灼痛、痕癢、異味、豆腐渣等。
嘗試服用美國製造「Uticare 紓密丹」,獨立鋁片裝,衛生安全,而且方便攜帶,就算同小朋友外出時,都方便隨時急救,解決私密問題。

痕癢的症狀都改善

私密炎症通通走!

Uticare_私密炎症.jpg

廁所後仍會有急尿的感覺,總覺得未去乾淨,嚴重的話會持續幾天,整個人就是「食唔安,坐唔落」。

現時每天早上吃1顆,預防偶發性出現,服用後沒有任何不適或副作用,當作是一種保健食品,不含西藥成份所以很放心。

#「香港醫護學會」邀請30位受私密症狀困擾的女性,連續三星期服用「Uticare紓密丹」後所搜集的問卷調查數據所得。

bottom of page