top of page
03_banner-05.jpg
Uticare紓密丹停止念珠菌交叉感染-m1.jpg
Uticare紓密丹改善男性念珠菌-m2.jpg
Uticare紓密丹男女同服-m3.jpg
停止念珠菌交叉感染.jpg
Uticare紓密丹減念珠菌復發

有一日,佢突然俾咗我兩排「紓密丹」,話佢嘅念珠菌經常覆發,可能喺我都感染咗念珠菌,所以我地不停交叉感染互相傳染。

雖然我唔太明,但如果我食咗會令佢安心,而且可以解決哩個困擾我地嘅難題,我會聽從佢嘅指示,每日食4粒「紓密丹」共5日療程。


「紓密丹」真係好work,我地食完一次療程後,已經可以重拾以往進行親密行為嘅密度,到而家無再俾她拒絕過。

G.G.又痕又痛咗一段日子,去咗睇醫生,話係感染念珠菌。我無女朋友,但都感染念珠菌?! 醫生解釋原來念珠菌不單止喺女人私密會有,男人G.G.都會出現,除咗通過男女親密關係感染,原來共用毛巾都會出事。

無奈喺食完抗生素好返之後,隔一段日子又復發,念珠菌復發率極高。有個女仔fd見我咁痛苦,介紹我食「Uticare 紓密丹」,話可以減少復發。一開始都好抗拒食保健品,覺得無效,但每日一次過食4粒,食咗2、3日左右,大大減少咗不適感覺。

女人有念珠菌真喺勁煩,特別喺同男朋友同居,每次親密完都勁易復發,私密出現痕癢,仲有豆腐渣狀嘅分泌物流出。之前睇醫生話係感染念珠菌所以開咗抗生素,好返無幾耐,同男朋友親密完又復發!(暈)

經朋友介紹,開始
每日食2粒「Uticare 紓密丹」,有助改善私密細菌叢生態,減少復發。因為男人下面都有念珠菌,為免同男朋友交叉感染,我地一齊食紓密丹。而家親密過後,念珠菌無再復發。

停止念珠菌交叉感染
button-04B.gif
bottom of page